• Home
  • MEGASOFT PRISMA Win Basic
  • Κόστος προγράμματος 300€/έτος + Φ.Π.Α. 24%
  • Εγκατάσταση και υποστήριξη 100€ + Φ.Π.Α. 24% Εγκατάσταση & εκπαίδευση (4 ώρες) 200€ + Φ.Π.Α. 24% Ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης & υποστήριξης

MEGASOFT PRISMA Win Basic

PRISMA Win Basic

Η ιδανική εφαρμογή για κάθε επιχείρηση που δραστηριoποιείται στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο, αλλά και στην παροχή υπηρεσιών. Αποτελεί την πλέον αξιόπιστη και παράλληλα προσιτή λύση μηχανογράφησης διατηρώντας την ευελιξία, την εργονομία και τις πιο σημαντικές δυνατότητες της Οικογένειας Εφαρμογών PRISMA Win. Η ταχύτητα με την οποία ο χειριστής εκτελεί τις διάφορες εργασίες στην εφαρμογή, σε συνδυασμό με την ευχρηστία της, προσφέρει εντυπωσιακή εξοικονόμηση χρόνου, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης.

Διαχείριση συναλλασσομένων

Εύχρηστη και έξυπνη Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, με καταχώρηση όλων των στοιχείων και άψογη παρακολούθηση όλων των συναλλαγών! Οργάνωση και εκτέλεση προωθητικών ενεργειών στο πελατολόγιο με ομαδική αποστολή SMS & E-mail.

  • Έλεγχος στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από την ΑΑΔΕ
  • Ετικέτες Πελατών/Προμηθευτών – Διευθυνσιογράφος
  • Αναζήτηση με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων σε excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση αποθήκης

Έξυπνη παρακολούθηση Αποθήκης που βελτιστοποιεί την οργάνωση των αγορών. Θέτει όρια ασφαλείας για τα είδη και εξασφαλίζει την ύπαρξη του σωστού αποθέματος ανά πάσα στιγμή.

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
  • Διαχείριση Εικόνας
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
  • Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
  • Μαζικές ανατιμήσεις ειδών

Αγορές – Πωλήσεις

Εύκολη διαχείριση αγορών και παραλαβών με δυνατότητα Κοστολόγησης.

Η δυνατότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης που προσφέρει η εφαρμογή μειώνει το κόστος της επιχείρησης και εξοικονομεί χρόνο στο ανθρώπινο δυναμικό της, αποστέλλοντας τα παραστατικά με e-mail!

  • Έκδοση παραστατικών (τιμολόγια, αποδείξεις κ.α.)
  • Διαχείριση Εισπράξεων – Πληρωμών
  • Αποφορολόγηση ανά τύπο παραστατικού
  • Αυτόματη αλλαγή γραμμής είδους (Barcode)
  • Προαιρετική επιλογή πελάτη
  • Δυνατότητες σύνδεσης με Ταμειακά Συστήματα

Διαχείριση Πωλητών

Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά

Η εφαρμογή προσφέρει δυνατότητα σύγκρισης των οικονομικών στοιχείων μεταξύ των περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων και αποτυπώνει την εικόνα της επιχείρησης στο χρόνο, επιτρέποντας στον επιχειρηματία να λάβει έγκαιρα τις σωστές αποφάσεις και τα απαραίτητα μέτρα για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Αναφορές-εκτυπώσεις

 Διαχείριση γραφείου

PRISMA Win lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων & άμεση διευθέτησή τους (τιμολόγηση – προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις.
Η εφαρμογή PRISMA Win Basic έχει δυνατότητα σύνδεσης με POS εφαρμογές, καθώς και επέκτασης με τα εξής επιπλέον module:
  • Αντίστοιχα είδη & Εφαρμογές
  • Διαχείριση Barcode
  • Διαχείριση Διαστάσεων
  • Διαχείριση Εγγυοδοσίας
  • File manager
  • Loyalty Card
  • Ειδικές Συμφωνίες
  • Διαχείριση Φυτοπροστατευτικών Σκευασμάτων
  • Διαχείριση Εκκαθάρισης
Αρέσει σε %d bloggers: